نیمه ی اردو
دوستان گرام سلام
نیمه ی شعبان بر همگی مبارک باد![]()
اردوی کارورزی از نیمه گذشت متاسفانه شب و روز درگیرم و نمی تونم مطلب بزارم
ولی از اینکه سر میزنید و نظر می گذارید ممنونم شرمنده کردید.![]()
جاتون خالی دیروز چادگان اصفهان بودیم جای با صفای بود خیلی خوش گذشت.
امشب هم برنامه نجوم داریم بر روی بام تفت جاتون خالیه .همین
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۳۹۰/۰۴/۲۶ ساعت 22:18 توسط اونـــــــــــــــــــا
|