دوستان گرام سلام

                                    نیمه ی شعبان بر همگی مبارک باد

اردوی کارورزی از نیمه گذشت متاسفانه شب و روز درگیرم و نمی تونم مطلب بزارم

ولی از اینکه سر میزنید و نظر می گذارید ممنونم شرمنده کردید.

جاتون خالی دیروز چادگان اصفهان بودیم جای با صفای بود خیلی خوش گذشت.

امشب هم برنامه نجوم داریم بر روی بام تفت جاتون خالیه .همین