راهیان نور
باز سفری دیگر چند روز نیستم دلتون تنگ میشه ولی خوب به من چه !
به یادتون هستم مثل همیشه.
حق این است که در حق یکدیگر دعا کنیم .
التماس دعا


+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۳۹۰/۱۲/۲۵ ساعت 12:24 توسط اونـــــــــــــــــــا
|
باز سفری دیگر چند روز نیستم دلتون تنگ میشه ولی خوب به من چه !
به یادتون هستم مثل همیشه.
حق این است که در حق یکدیگر دعا کنیم .
التماس دعا

