چگونه موبایل زندگی دانشجویی را تغییر می دهد !!
این تحقیق در کشور آمریکا و از میان دانشجویان صورت گرفته که در ادامه می بینیم :
تقریبا تمام دانشجویان هر روز اس ام اس ارسال و دریافت می کنند ! ۹۴ درصد بله ۶ درصد خیر
جمع غریب به اتفاق آنها هر روز تماس تلفنی برقرار می کنند ! ۷۳ درصد بله ۲۷ درصد خیر
اعتیاد به تکنولوژی ؟ اکثر آنها این حس را دارند ! ۶۰ درصد بله ۴۰ درصد خیر
بیشتر دانشجویان هزینه مکالمات خود را ماهیانه از پدر و مادر خود می گیرند ! ۷۵ درصد بله ۲۵ درصد خیر
بیشتر دانشجویان گوشی موبایل را از بدن خود فاصله نمی دهند ! ۷۵ درصد بله ۲۵ درصد خیر
تقریبا نیمی از دانشجویان گوشی موبایل جدید و جدیدتر می خواهند و منتظر نسل بعدی آن هستند ! ۴۲ درصد بله ۵۸ درصد خیر
آیفون و اندروید شانه به شانه در صدر جدول اسمارت فون ها هستند ! آیفون ۴۲ درصد، اندروید ۴۳ درصد ، بلک بری ۱۲ درصد و ویندوز فون ۲ درصد .
بیش از نیمی از دانشجویان از اسمارت فون یا همان گوشی های هوشمند استفاده می کنند ! ۵۷ درصد بله ۴۳ درصد خیر .
تقریبا تمام دانشجویان از اسمارت فون خود برای حضور در شبکه های اجتماعی استفاده می کنند ! ۹۷ درصد بله ۳ درصد خیر .
و در این بین فیس بوک با ۹۵ درصد رتبه اول و توییتر با ۴۷ درصد ، گوگل پلاس با ۲۴ درصد ، Linkedin با ۵ درصد ، myspace با ۴ درصد رتبه های دیگر را از آن خود کرده اند .
تقریبا از ۴ دانشجو ۱ نفر از گوشی هوشمند خود سوء استفاده اخلاقی می کند . به طوری که ۲۳ درصد آنها به تماشای فیلمهای غیراخلاقی می پردازند و ۷۷ درصد دیگر این کار را انجام نمی دهند !!
۹۷ درصد دانشجویان اعتقاد دارند اسمارت فون زندگی آنها را آسان کرده و ۳ درصد به این قضیه معتقد نیستند !
۸۸ درصد آنها در کلاس درس اس ام اس ارسال می کنند و ۲۲ درصد این کار را نمی کنند . ۳۰ درصد بیشتر از یک بار در یک کلاس ، ۱۱ درصد فقط یکبار در یک کلاس ، ۲۱ درصد ۱ بار در روز در یک کلاس ، ۱۳ درصد یکبار در هفته ، ۸ درصد یکبار در ماه اس ام اس ارسال می کنند !! ۱۷ درصد هم حتی در طول یک ماه این کار را نمی کنند.
جالبه بدونید ۱ نفر از ۴ دانشجو اس ام اس های غیر اخلاقی ارارسال و دریافت می کند ! ۲۳ درصد بله ۷۵ درصد خیر .
۱۳ درصد از گوشی خود برای تقلب در جلسات امتحان استفاده می کنند و مابقی جواب منفی دادند .
شما چگونه و در چه زمینه هایی از موبایل خود ستفاده می کنید ؟ ؟